آغاز سی‌وهفتمین جشنواره‌ قرآن و عترت در دانشگاه شهید چمران اهواز
کد خبر: 4111456
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

آغاز سی‌وهفتمین جشنواره‌ قرآن و عترت در دانشگاه شهید چمران اهواز

مسئول دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

میزبان سی‌وهفتمین جشنواره‌ سراسری قرآن و عترتحمید ساجد، مسئول دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وی گفت: همه فرآیندهای این دوره از جشنواره از مرحله نام‌نویسی تا معرفی به مرحله‌ی ملی در سامانه‌ جامع جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی quran۳۷.dmsrt.ir انجام خواهد شد و لازم است همه داوطلبان برای نام‌نویسی به این سامانه مراجعه کنند.

ساجد گفت: این جشنواره شامل رشته‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی است. جزئیات بیشتر رشته‌ها در شیوه نامه مسابقات در پایگاه این جشنواره به نشانی اعلام شده در دسترس دانشجویان قرار گرفته است. مسابقات رشته‌های آوایی به صورت حضوری در بهمن ماه برگزار خواهند شد. مسابقات حفظ قرآن در مرحله دانشگاهی به صورت کتبی و در مرحله کشوری، به صورت حضوری است.

گفتنی است، این جشنواره، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اشتغال به تحصیل‌ دارند، برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری مستقل جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت، پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشجویان این مراکز نمی‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.(دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند).

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز می‌توانند برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۰۴۵۶۵۸۰۷۷ پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha