آغاز ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه تبریز
کد خبر: 4110868
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

آغاز ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه تبریز

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز از آغاز ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در این دانشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا سی‌ام دی‌ماه برای ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

مسابقات قرآن، دانشگاه تبریزسعید رضایی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا سی‌ام دی‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی افزود: فراخوان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت(ع) با هدف اعتلای ايمان، اخلاق، بصيرت و دانش دينی دانشجویان و زمينه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) به همراه تدبر و عمل به آموزه‌ها و نیز توسعه فضای معنوی و قرآنی دانشگاه، در آذرماه سال جاری منتشر شد که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت http://quran37.dmsrt.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

رضایی ادامه داد: این جشنواره در 9 بخش شامل بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی با محوریت قرآن و عترت(ع) در 40 رشته برگزار خواهد شد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز، با بیان اینکه 24 و 25 بهمن‌ماه سال جاری مرحله دانشگاهی بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تواشیح و همخوانی، مداحی و دعاخوانی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، گفت: آزمون کتبی معارفی و رشته حفظ در هفته اول اسفندماه و اختتامیه مرحله دانشگاهی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در اسفندماه برگزار و همچنین مرحله کشوری و ملی نیز به ترتیب در اردیبهشت‌ماه و مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه است، اظهار کرد: این جشنواره سبب شناسایی استعدادهای دانشجویی در رشته‌های مختلف خواهد شد که می‌تواند دانشگاه را در رسیدن به اهداف متعالی یاری کند.

انتهای پیام
captcha