دیدار فرماندهان فراجای استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4109912
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

دیدار فرماندهان فراجای استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ، امروز، 5 دی‌ماه با فرماندهان فراجای استان مرکزی دیدار کرد.

دیدار فرماندهان فراجای استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 5 دی، در دیدار با فرماندهان فراجای استان مرکزی گفت: در طول  ۱۰۰ روز گذشته از مراسم باشکوه اربعین تا به امروز نیروهای فراجا زحمات زیادی کشیدند و باید قد‌ردان آنها باشیم.

دری نجف‌آبادی با تأکبد برزنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا، شهدای حوادث اخیر و حادثه شاهچراغ(ع) را افتخار کشور دانست و ادامه داد: اسوه همه شهدا حضرت زهرا(س) هستند که می‌توان ایشان را شهید مظلوم عالم نامید که نشانه این مظلومیت مزار مخفی ایشان است. از دامان این مادر فرزندانی همچون امام حسن و امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) تربیت شدند.

امام جمعه اراک ادامه داد: در مقام حضرت علی (ع) نیز همین بس که کتابی همچون نهج‌البلاغه را نوشتند که در تمام دوران‌ها بی‌نظیرست. اگر مسئله امامت را کنار بگذاریم حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) یکی هستند.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب در راستای حفظ مقام زن و مادری نهادینه شده و در حفظ ارزش‌ها، اصالت و ایجاد پیوند مستحکم بین اعضای خانواده نفش به سزایی دارد، به جایگاه زن در غرب اشاره و تصریح کرد: در غرب مسئله زن مسئله‌ای تجاری است که در سینماهای خود از جمله هالیوود نمایان است. سینما باید نشان‌دهنده الگوهایی همچون یوسف صدیق باشد تا عفاف و حجاب کامل نمایش داده شود.

امام جمعه اراک ضرورت حفظ جایگاه بانوان در جامعه را متذکر شد و افزود: توجه به جایگاه زنان از صدر اسلام تاکنون مورد توجه بوده است، چنانچه در تاریخ آمده است در روز عاشورا  دشمنان بعد از حمله به اباعبدالله(ع) در حالی که در گودال قتلگاه قرار داشتند به غارتگران و هجوم‌آوران به خیمه فرمودند: «اگر دین ندارید آزاده باشید» و این جمله نشان از اهمیت خانواده و جایگاه زن در اجتماع دارد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه حجاب بانوان، اظهار کرد: دشمنان خیلی خبیث هستند و برنامه‌های پیچیده‌ای برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه دارند و با انتخاب این خانم خائن به عنوان رئیس‌جمهور ماهیت آنان کاملاً مشخص شد. منافقان بسیار کثیف و خائن هستند شما در مقابله با آنان ارزش‌های اسلامی و خانواده و کرامت حفاظت می‌کنید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی یادآور شد: فرانسوی‌ها خود را مهد تمدن می‌داند و به واسطه همین تفکر اسلحه برمی‌دارند و نژادپرستانه به جمعی حمله کرده و تعدادی را می‌کشد. درحالیکه تمام مجموعه نظام جمهوری اسلامی یکپارچه از بانوان و کرمت آنان حفاظت می‌کند. قبل از انقلاب تعداد محدودی از بانوان نویسنده بودند، اما امروز حدود ۳۰ هزار نویسنده بانو داریم که این مهم نشان از اهمیت نظام به جایگاه زن است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اهدا لوح تقدیر از زحمات سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده فراجای استان تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha