برگزاری پنجمین جشنواره بین‌الملی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان
کد خبر: 4109823
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

برگزاری پنجمین جشنواره بین‌الملی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب برادر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان خبر داد.

برگزاری پنجمین جشنواره بین‌الملی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان

حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب برادر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق تربیت قرآنی در بین خانواده‌های طلاب به‌صورت استانی خبر داد.

وی افزود: در این جشنواره همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان‌شان در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، متناسب با گروه‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

این مسئول تصریح کرد: در گروه‌های شرکت‌کننده فرزندان طلاب خواهر و برادر در گروه ابتدایی، در رشته ترتیل و حفظ، در گروه متوسطه اول رشته‌های ترتیل و قرائت تقلیدی و در گروه فرزندان بالای ۱۵ سال رشته ترتیل و حفظ جزء یک با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در گروه همسران طلاب برادر، در رشته‌های ترتیل، حفظ ۵ جزء پیوسته و حفظ کل و در بخش طلاب خواهر در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل و رشته ترتیل جزء ۲۸ و ۲۹ به رقابت پرداختند.

حنی عنوان کرد: در مجموع در این بخش از مسابقات تعداد ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف حضور یافتند و نتایج این مرحله از جشنواره جهت تعیین نفرات برتر به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha