رسوایی آمریکای دروغگو + فیلم
کد خبر: 4109729
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

رسوایی آمریکای دروغگو + فیلم

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در قالب «رسوایی آمریکای دروغگو» تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به‌مناسبت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و نحوه برخورد دشمنان انقلاب با این حادثه تروریستی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این حادثه تروریستی تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

«محکومیّت دشمن هم در این قضیّه با خیلی از حوادث تروریستی دیگر کشور فرق دارد. یک وقت یک مجموعه‌ نظامی را می‌زنند، یک وقت یک مجموعه‌ سیاسی را می‌زنند؛ خب آن یک حرف است؛ یک وقت یک مجموعه‌ زائر را می‌زنند که نه محفل سیاسی است، نه محل رزم و دعوا است؛ محل زیارت است، محل انس با خدا است.

از تهران، از همدان، از گیلان، از خود شیراز، از کهگیلویه و بویراحمد، از جاهای مختلف انسان‌ها رفته‌اند آنجا برای عرض نیاز، برای خلوت با خدا، برای خلوت با اولیای خدا و مورد این ظلم قرار گرفته‌اند.

دشمن خیلی رسوا است در این قضیه. این دشمن کیست؟ آن که مرتکب این جنایت شد، فقط او دشمن است؟ او که خب معلوم است؛ او دشمن است، جانی است، خیانتکار است، جنایتکار است، اما فقط او نیست؛ کسانی پشت سر او هستند.

می‌گویند «داعش»؛ خب بله، اما داعش را چه کسی به‌وجود آورد؟ این موجود خطرناک را چه کسی تولید کرد؟ آمریکا صریحاً گفت ما داعش را تولید کردیم؛ خودش صریح گفت: این را ــ نه حالا، [بلکه] هفت هشت سال پیش گفتند ما تولید کردیم داعش را ــ آنها گناهکارند؛ همان‌هایی که حالا پرچم حقوق بشر را به‌دست می‌گیرند. لعنت خدا بر این دهان‌های دروغگو، بر این دل‌های سیاه و شقی! این جور عمل می‌کنند، آن جور حرف می‌زنند.

درباره‌ حقوق بشر، درباره‌ حقوق زن، درباره‌ مسائل گوناگون انسانی، حرفشان این است، عملشان آن است؛ یعنی منافق کامل! و منافق، کافر است و کافر دشمن خدا است، عدوّالله است؛ اینها، هم کافرند، هم منافقند، هم دشمن خدایند. اینها در این قضیه‌ شاهچراغ رسوا شدند.»

 

انتهای پیام
captcha