پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس کلید خورد
کد خبر: 4108441
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در فارس کلید خورد

دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس از آغاز فرایند برگزاری این جشنواره رسانه‌ای در استان خبر داد.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، بهنام کشاورز، دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» فارس امروز، 29 آذرماه از آغاز فرایند برگزاری این جشنواره بزرگ رسانه‌ای در استان خبر داد و گفت: برای هشتمین سال متوالی است که این جشنواره در سطح کشور و پنجمین سال در استان فارس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس برگزار خواهد شد.

کشاورز، فراهم کردن زمینه معرفی و حمایت از فعالیت‌های فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره  برشمرد و افزود: افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت‌های ویژه برای فعالیت در عرصه‌های گسترده‌تر، فراهم کردن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولان در باب آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و جریان‌سازی رسانه‌ای را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه استان فارس در جشنواره سال گذشته مشارکت فعالانه داشتند و آثار ارزشمندی در موضوعات جشنواره برای دبیرخانه ارسال کردند، گفت: امیدواریم در جشنواره امسال نیز هم در بخش استانی و هم کشوری شاهد درخشش هم استانی‌های فرهیخته باشیم.

دبیر پنجمین جشنواره «ابوذر» فارس با بیان اینکه هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند، محورهای این جشنواره را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی اعلام کرد.

وی بیستم دی‌ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن ۱۴۰۰ تا  دی‌ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

به گفته کشاورز برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس رایانامه aboozarfars@chmail.ir یا به صورت فایل پی‌دی‌اف در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۴۲۹۱۵۳۲ و یا به آدرس خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha