مراسم تشییع شهدای گمنام در خرم‌دره برگزار می‌شود
کد خبر: 4108398
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
همزمان با ایام فاطمیه:

مراسم تشییع شهدای گمنام در خرم‌دره برگزار می‌شود

فرماندار خرم‌دره گفت: همزمان با ایام فاطمیه مراسم تشییع شهدای گمنام در خرم‌دره برگزار می‌شود.

شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از زنجان، فیاض محبی فرماندار خرم‌دره ظهر امروز ۲۷ آذر در جلسه هماهنگی ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به برگزاری دسته عزاداری و همچنین تشییع شهید گمنام در شهرستان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مردم خرم‌دره مردمی ولایت‌مدار و همیشه در صحنه هستند که قطعا در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور پرشوری خواهند داشت، اضافه کرد: عزت و آزادگی کشور ما به برکت خون شهدا حاصل شده است که با توجه به این موضوع تک‌تک ما باید تلاش کنیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به این شهدای گلگون کفن اهتمام لازم را داشته باشیم.

این مسئول با یادآوری اینکه مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان سوم دی‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

محبی با اشاره به فرارسیدن هفته بصیرت، متذکر شد: با توجه به حوادث اخیری که در کشور رخ داده و امسال مراسم‌ ۹ دی از حساسیت بیشتری برخوردار است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه از دیدگاه مقام معظم رهبری، اضافه کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب حضور عظیم و خروشان مردم در ۹ دی ۸۸، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

انتهای پیام
captcha