منتخبان مسابقات قرآن و عترت بسیج خرم‌آباد معرفی شدند
کد خبر: 4107783
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
جهت راهیابی به مرحله استانی

منتخبان مسابقات قرآن و عترت بسیج خرم‌آباد معرفی شدند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آباد از معرفی منتخبان مرحله شهرستانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در خرم‌آباد جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آبادحجت‌الاسلام محمد امیری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در خرم‌آباد، گفت: این دوره از مسابقات در بخش بانوان، ۲۳ آذرماه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه نفرات برگزیده مرحله ناحیه‌ای و شهرستانی مسابقات قرآن و عترت بسیج خرم‎آباد جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات قرآنی بنا بر رأی هیئت داوران مشخص شدند، افزود: این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شد که در رشته حفظ موضوعی ۷ تا ۹ سال کیان رستمی، فاطمه بیرانوند، پارمیس محمدی و در رشته حفظ ۲۰ سوره در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال زهرا دلفان، فاطمه نصیری و بهار بیرانوند برگزیده شدند.

امیری ادامه داد: در طرح صراط لیلا پیرداد اول شد و سکینه خادمی و فاطمه قلاوند مشترکا دوم شدند و‌ زینب کوه‌نشین سوم شد و در رشته صحیفه سجادیه نیز فائزه ساکی‌پور و فاطمه آزادی‌ریمله برگزیده شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان کرد: در رشته قرائت ترتیل ویژه رده سنی بالای ۱۸سال نیز کوثر صفرزاده، عارفه حیدریان‌منش و زهرا یاراحمدی و در رشته قرائت ترتیل رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال حنانه مؤمنی و مبینا دستخوش برگزیده شدند و در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال فاطمه زندی، آتنا عبدالله‌پور و ستایش زارع‌پور به رتبه‌های برتر دست یافتند.

امیری اضافه کرد: در رشته حفظ موضوعی رده سنی ۹ تا ۱۴ سال اسرا یاوری و  سارینا بهاروند مشترکا اول شدند و نرگس دلفان و زهرا مؤمنی نیز مشترکا دوم شدند و در حفظ ۱۰ سوره ویژه رده سنی ۷ تا ۹ سال آرین پاپی، محمدصالح خدادادی، نیکا نریمانی، کوثر نظرپور، سوگند پی‌خسته و هلیا رشنو برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه در حفظ پنج سوره رده سنی زیر هفت سال محدثه قهرمانی اول شد و زهرا بلواسی، رکسانا سپهوند، امیررضا فلاح‌نژاد و امیر رهسپار مشترکا دوم شدند و نیلا صیدی، نورا هالون‌دشتی، فارا بیرانوند و النا عبدالله‌پور مشترکا سوم شدند. همچنین در رشته نهج‌البلاغه نگین عربان و زهرا بیرانوند اول شدند و نسرین معتمدی و فاطمه بداق دوم شدند و اکرم اخلاقی نیز سوم شد.

امیری با اشاره به اینکه در رشته سه جزء قرآن رده سنی ۹ تا ۱۴ سال نیز فاطمه فتحی‌پور و محمدطاها اسکندری برگزیده شدند، گفت: در حفظ سه جزء رده سنی بالای ۱۸ سال فاطمه مرادی‌فر، زهرا محمدپور و حدیث خادمی در حفظ 15 جزء رده سنی بالای ۱۸ سال کبری احمدی و در 10 جزء بالای ۱۸ سال گلشن سپهوندیان و سیدفاطمه حیات‌الغیب و یک جزء ۷ تا ۹ سال محیا حیدری، آیناز پیری‌زاده، محمدجواد قهرمانی و رضوان دهقان و در حفظ کل بالای ۱۸ سال مهری سپهوند و یک جزء ۹ تا ۱۴ سال ضحی حسیوند، اسرا کرمی، یسنا چراغی و در پنج جزء زیر ۱۴ سال ریحانه میرزایی‌یگانه برگزار شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خرم‌آباد افزود: در حفظ کل ۱۴ سال پریا یعقوبی، پنج جزء بالای ۱۸ سال سارا گودرزی، نرگس قادری و مریم خادمی و در حفظ موضوعی زیر هفت سال زهراسادات موسوی، فاطمه‌زهرا قهرمانی و روژین احمدی برگزیده شدند.

یادآور می‌شود، در مرحله شهرستانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در خرم‌آباد، ۳۰۰ نفر در بخش بانوان در ۱۰ رشته از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی، طرح صراط و مفاهیم صحیفه سجادیه با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha