تجلیل از خانواده شهید جمالی در اکران ویژه «پاییز پنجاه سالگی»
کد خبر: 4107266
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

تجلیل از خانواده شهید جمالی در اکران ویژه «پاییز پنجاه سالگی»

اکران ویژه مستند «پاییز پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده با استقبال مخاطبان و حضور خانواده شهید محمد جمالی و مدیران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت»، در ادامه جشنواره، «سینما حقیقت» روز پنجشنبه 24 آذر اکران ویژه مستند «پاییز پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده با استقبال خوب مخاطبان و حضور خانواده شهید محمد جمالی و مدیران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بعد از پایان فیلم، سلیم غفوری، مهدی نقویان، فرشاد مهدی‌پور، میثم مرادی و محسن اسلام‌زاده برای تجلیل از خانواده شهید جمالی روی صحنه آمدند. همسر و فرزند شهید جمالی با تشویق حاضران در سالن روی صحنه آمدند و فرزند این شهید بزرگوار نیز در سخنانی کوتاه از تمام عوامل و دست‌اندرکاران این مستند تشکر کرد.

در ادامه نیز هدیه و یادبودی از طرف مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی و شبکه یک سیما به همسر و فرزند شهید جمالی اهدا شد.

در پایان نیز محسن اسلام‌زاده کارگردان مستند «پاییز پنجاه سالگی» گفت: سینما به نور حاج قاسم سلیمانی و شهید جمالی و حضور شما نورانی شد و از حضور یکایک شما سپاسگزارم.

سلیم غفوری، قائم مقام معاون سیما؛ میثم مرادی، مدیر شبکه یک سیما؛ سیدمهدی میرتیموری، دبیر جشنواره تلویزیونی مستند؛ فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد از جمله مسئولان حاضر در این برنامه بودند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» 20 تا 25 آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha