۱۵ دی‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «بهترین امت» خرم‌آباد
کد خبر: 4107035
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵

۱۵ دی‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «بهترین امت» خرم‌آباد

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره که ویژه اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود، ۱۵ دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

جشنواره «بهترین امت»حجت ملکشاهی، مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «بهترین امت» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌آباد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف موج‌آفرینی هدفمند و هوشمندانه تمام ظرفیت‌ها و بخش‌های مختلف مردم و با شعار «امر به معروف و نهی از منکر ضامن حیات طیبه و احیاگر جامعه اسلامی» برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با محوریت اقدامات انجام شده برای نهادینه‌سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر شامل اقدامات توسط مسئولان و مدیران در حوزه‌های اداری سازمانی، آثار خلاقانه، ابتکاری و نوآورانه، محور آثار و تولیدات علمی، فرهنگی، هنری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر شامل بخش علمی و ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای آوایی، سرود، تک‌خوانی، جمع‌خوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

همچنین ملکشاهی محور تجربیات و نوآوری‌های برتر فردی و عمومی شامل خاطره‌نویسی، ایده‌های خلاقانه و تشکل‌های مردم‌نهاد موفق در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و محور فضای مجازی شامل سایت، اپلیکیشن، وبلاگ، کانال را از دیگر محورهای جشنواره «بهترین امت» اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به تشکیل هیئت‌داوران جشنواره «بهترین امت» در خرم‌آباد با دعوت از اساتید صاحب‌نظر در محورهای اصلی این جشنواره، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری به شماره 09193536925 در پیام‌رسان ایتا ارسال یا به روابط عمومی‌های رده‌های سپاه و بسیج این شهرستان، تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha