جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4106153
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در ایلام برگزار شد

جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام امروز،۲۰ آذرماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز ۲۰ آذرماه در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: حضور شهدای گمنام افتخار و توفیق بزرگی برای مردم استان است.

وی با بیان اینکه شهدا تمام وجود خود را برای دین فدا کردند، ادامه داد: حضور پیکر منور شهدا در استان باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود و در این مقطع که دشمن با تمام توان پای کار آمده است، حضور شهدا باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

کریمی‌تبار با بیان اینکه باید نسل جوان و نوجوان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام حضوری فعال داشته باشند، تصریح کرد: ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم و باید تمام ادارات و رسانه‌های استان برای فضاسازی این برنامه نورانی پای‌کار باشند و ایجاد زیارتگاه شهدا، توفیق بزرگی برای استان است که باید در طول سال برنامه‌های فرهنگی در این زیارتگاه‌ها اجرا شود.

سرهنگ فولادی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: برنامه اصلی ما همزمان با سراسر کشور و در ۶ دی با پیام نورانی رهبر معظم انقلاب، تشییع و خاکسپاری شهدا خواهد بود و به همین خاطر روز جمعه در قالب استقبال از شهدای گرانقدر باید مجموعه فرمانداری مهران و هم مسئولان ادارات در استقبال شهدا آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان بر رسانه سوار شده و به‌دنبال این است که با تمام توان ضربه کاری خود را به نظام اسلامی بزند، گفت: شهرداری، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های فرهنگی ماموریت سنگینی در حوزه برانگیختگی عمومی و فضاسازی عمومی برای تشییع باشکوه شهدا خواهند داشت و در این خصوص نیازمند فراخوان عمومی هستیم.

یادآور می‌شود، ۴۵ شهید گمنام پنجشنبه هفته جاری از مرز مهران وارد کشور می‌شوند و همزمان با سراسر کشور این شهدا در استان تشییع خواهند شد.

انتهای پیام
captcha