شهادت سه فلسطینی در کرانه باختری و واکنش حماس
کد خبر: 4103280
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

شهادت سه فلسطینی در کرانه باختری و واکنش حماس

در پی هجوم نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، سه فلسطینی به شهادت رسیدند، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت این شهیدان بر تداوم مقاومت در تمام اشکال آن تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره در پی هجوم نظامیان صهیونیست به شهرک کفر عین واقع در شمال غرب رام الله و شهرک بیت عمر در شمال الخلیل، چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگران فلسطین صبح امروز، 8 آذر اعلام کرد دو برابر به نام‌های جواد (22 ساله) و ضافر (21 ساله) عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی در کفرعین در شمال غربی رام الله هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این منابع پزشکی در الخلیل نیز از شهادت مفید محمد الخلیل (44 ساله) در سحرگاه امروز  بر اثر اصابت گلوله به سر پس از حمله نیروهای اشغالگر به شهرک بیت عمر در الخلیل خبر دادند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: ما به خانواده و عزیزان شهدا تسلیت می‌گوییم و تأیید می‌کنیم که خون شهیدان ما به هدر نخواهد رفت و آتش قیام علیه دشمن صهیونیستی را شعله‌ور‌تر خواهد ساخت.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: به قهرمانان استوار الخلیل و رام الله که با نظامیان اشغالگر مقابله کردند، درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که دست ملت ما در مقابل جنایت‌های اشغالگران بسته نیست و ما در برابر تهاجم پیوسته دشمن به شهرها و مقدسات خود و در صدر آن بیت‌المقدس و مسجدالاقصی به تمام اشکال مقاومت خواهیم کرد و این مقاومت تا آزادی کامل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha