برگزیدگان دانشگاه علامه در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل شدند
کد خبر: 4103213
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

برگزیدگان دانشگاه علامه در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل شدند

در نشست اعضای منتخب شوراهای مرکزی کانون‌های دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدگان این دانشگاه در جشنواره قرآنی دانشجویان تجلیل شدند.

نشست دانشگاه علامهبه گزارش ایکنا، نشست اعضای منتخب شوراهای مرکزی کانون‌های فرهنگی، هنری ـ ادبی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبایی از جمله کانون قرآن و عترت این دانشگاه با عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه به همت واحد کانون‌های فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی و مذهبی دانشگاه برگزار شد.

برنامه با قرائت قرآن محمد‌حسین قصری‌زاده، قاری ممتاز کشوری و دانشجوی برگزیده دانشگاه علامه در بخش قرائت تحقیق سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور آغاز و در ادامه سرود ملی و سرود دانشگاه پخش شد.

در ادامه عبدالله معتمدی، رئیس و محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی این دانشگاه، صحبت‌هایی را در رابطه با اهمیت کانون‌ها و حمایت از آن‌ها مطرح کردند. سپس هر کدام از دبیران کانون‌ها مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

همچنین در خلال جلسه، از قصری‌زاده و محمدرسول تکبیری برگزیدگان رشته قرائت و حفظ قرآن در مسابقات ملی قرآن و همچنین برگزیدگان دانشگاه علامه در جشنواره رویش نیز تجلیل شد و جلسه با عکس یادگاری به اتمام رسید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha