ششمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4102362
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
ویژه دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه؛

ششمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعلام فراخوان ششمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این مسابقه با محوریت کتاب «امواج اراده‌ها» نوشته راضیه عزیزی برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت»

فاطمه حدادیان، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام فراخوان ششمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این مساباقه با محوریت کتاب «امواج اراده‌ها» نوشته راضیه عزیزی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی درخصوص کتاب یاد شده، افزود: این کتاب توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت را معرفی می‌کند و به عبارتی تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی یا «ایران پیشرفته» است و انتشارات راه‌یار آن را که مجموعه‌ای از تاریخ معاصر ایران، خاطرات، مجموعه ایران پیشرفته، مجموعه تاریخ شفاهی پیشفرت انقلاب اسلامی است در ۲۸۰ صفحه چاپ و منتشر کرده است.

حدادیان افزود: امواج اراده‌ها، دست‌چینی از خاطراتی است و گوشه‌ای از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های درخشان انقلاب اسلامی را کالبدشکافی می‌کند و می‌خواهد بگوید از چه راهی آمده‌ایم و کجا ایستاده‌ایم و به کدام سو باید برویم.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این کتاب تمام خاطرات مستند از پیشرفت‌ها و دستاورد‌هایی را معرفی می‌کند که معرفی و پیدا کردن آن‌ها کار سختی است که گاهی جنس آن هسته‌ای، گاهی پزشکی، گاهی صنعتی، گاهی فن‌آوری دانش بنیان، گاهی جنسش نظامی، گاهی هم مدیریت و دیپلماسی است.

وی گفت: مسابقه آنلاین این کتاب روز جمعه ۲۵ آذرماه از ساعت ۹ تا ۲۴ برگزار می‌شود و به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha