هشت بانوی اصفهانی در جمع فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4102089
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

هشت بانوی اصفهانی در جمع فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از حضور هشت بانوی اصفهانی در مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی خبر داد.

مسابقات سراسری قرآن

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: با اعلام اسامی بانوان راه‌یافته به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی، در مجموع، 15 نفر از استان اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان جواز حضور در مرحله نهایی این رشته‌ها را کسب کردند.

وی افزود: بر این اساس، در بخش بانوان، معصومه صحرایی در رشته قرائت تحقیق، زهرا صلواتی در رشته قرائت ترتیل، مریم رضایی، الهه اکبری، زهرا میرزایی و حنانه امینی در رشته حفظ 20 جزء و زهرا محبی و راضیه رحیمی در رشته حفظ کل، به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در بخش آقایان نیز محمدمهدی کهکشان و علیرضا مکاری در رشته قرائت تحقیق، محمد پورسینا و علیرضا طیب تائبی در رشته قرائت ترتیل، محمدمهدی رضایی در رشته حفظ ۲۰ جزء و موسی معتمدی و حسین خانی بیدگلی در رشته حفظ کل، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرده‌اند.

وی بیان کرد: مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی، از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان در استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha