راهیابی ۹ کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4101795
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

راهیابی ۹ کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه‌یابی ۹ کرمانشاهی به مرحله نهایی و فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

معرفی راه‌یافتگان به فینال مسابقات سراسری قرآن

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از راهیابی ۹ کرمانشاهی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن خبر داد و اظهار کرد: اسامی راه‌یافتگان شرکت‌کننده در رشته‌های آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان پس از برگزاری داوری آثار تصویری ضبط شده مشخص و اعلام شد.

وی افزود: در اطلاعیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اسامی برگزیدگان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات معرفی و از استان کرمانشاه ۹ نفر به دور نهایی راه یافتند.

سهیلی تصریح کرد: راه‌یافتگان به چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از استان کرمانشاه در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان امین عبدی، در رشته اذان حامد نورایی و مسلم خشمین و در رشته دعاخوانی در بخش آقایان مسعود غلامی هستند همچنین در بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق زهرا سهرابی، در رشته قرائت ترتیل فرشته مرادی، در رشته حفظ کل فائزه چراغی و در رشته دعاخوانی طاهره ایرانی و زهرا باقری برگزیدگان این دوره اعلام شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ ماه سال‌جاری در دو بخش بانوان و آقایان به شیوه همزمان در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: داوری آثار ارسالی از ۱۷ تا ۲۹ آبان در بخش بانوان و آقایان توسط داوران ممتاز کشوری انجام و اسامی برترین‌ها اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha