بهره‌مند‌ی بیش از 25 هزار نفر کردستانی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4101749
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

بهره‌مند‌ی بیش از 25 هزار نفر کردستانی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر طی یکسال گذشته از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله نیابت، همای رحمت و کاروان سلامت به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات حمایتی و درمانی و ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر طی یکسال گذشته از پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و... به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره مند شدند.

وی افزود: با اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستاهای محروم استان و در قالب هشت کاروان سلامت خدمات‌ دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و ... به ارزش چهار میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم ارائه شده و یک هزار و۶۰۰ بسته معیشتی در این کاروان‌ها توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، بیان کرد: در این مدت تعداد ۷۸ قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، اهدای خون و... برگزار شد.

جلالی با اشاره به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه یادآور شد: کسانی که علاقمند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به خانواده عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha