فعالیت ۱۱۷ پایگاه بسیج یزد در حوزه قرآن و عترت
کد خبر: 4101734
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

فعالیت ۱۱۷ پایگاه بسیج یزد در حوزه قرآن و عترت

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت پایگاه‌های بسیج در حوزه قرآن و عترت گفت: 117 پایگاه قرآنی در استان فعالیت دارند که بیش از 1600 قرآن‌آموز و حافظ قرآن را آموزش داده‌اند.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، اول آذرماه در جلسه شورای اداری استان به مناسبت هفته بسیج گفت: حضور بسیجیان در گروه‌های مختلف مردم‌پایه و همچنین امیدآفرینی و تمدن‌سازی در برنامه راهبردی سپاه الغدیر تدوین شده و اجرایی خواهد شد.

زارع‌کمالی با اشاره به اینکه بسیج ثابت کرد که در هرکجا نیاز به حضور و کمک است، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند، بویژه در کرونا، سیل و .... نقش مهمی را ایفا کرد گفت: راهبرد پیش‌روندگی بسیج با هدف تربیت هشت میلیون مؤمن و انقلابی پای کار است که در این زمینه تقویت پایگاه‌های بسیج و بسترسازی برای فعالیت بیشتر آنها مدنظر است.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از 200 پایگاه مقاومت از درجه ب به الف ارتقا یافت و همچنین 100 پایگاه از درجه ج به ب تبدیل شد که امیدواریم تمامی این پایگاه‌ها به سطح الف و ویژه دست یابند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه 12 قشر تخصصی بسیج در دستگاه‌های مختلف و هفت قشر عمومی و بسیج محلات در محلات مأموریت‌های دستگاه‌های مختلف را با کمک مدیران جهادی پیاده خواهند کرد اضافه کرد: هر اتفاقی در این استان به وقوع پیوسته، مدیون همراهی و همکاری مدیران جهادی و پشتیبانی مدیران استان بوده است.

زارع‌کمالی با اشاره به وجود بیش از سه هزار شجره طیبه صالحین گفت: برای حل مشکلات جامعه که با آن دست به گریبان هستیم، این حلقه‌های صالحین می‌تواند کمک‌کار باشد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج در زمینه فعالیت‌های قرآنی نیز حضور پررنگ دارند به نحوی که در این زمینه 117 پایگاه قرآنی انجام وظیفه می‌کنند و تاکنون بیش از 1600 قرآن‌آموز و حافظ قرآن را آموزش داده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه مردم یزد مردمانی نجیب، همراه و با بصیرت هستند تصریح کرد: این موضوع می‌تواند با همراهی و همکاری مسئولان و مدیران جهادی ارتقا یابد و استان یزد را به یک الگو تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha