خون شهید جریان‌ساز است
کد خبر: 4100498
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

خون شهید جریان‌ساز است

امام‌ جمعه سلطانیه گفت:‌ هر چند شهادت عده‌ای از مدافعان امنیت و هموطنان دل‌ها را غمگین می‌کند اما نشانگر زنده بودن ملت و سربلندی است، چرا که خون شهید جریان‌ساز است و جامعه را زنده، بیدار و متحد می‌کند.

امام حمعه سلطانیه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام‌ جمعه سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به مشکل همه ساله عدم پرداخت حقوق کارگران گنبد سلطانیه در زمان مناسب و با بیان اینکه یک سال از حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سلطانیه و وعده او مبنی بر سر و سامان دادن گنبد سلطانیه گذشت گفت: هیچ کاری در عمل شروع نشده است.

وی‌ تصریح کرد: مشکل همه ساله عدم پرداخت حقوق کارگران گنبد سلطانیه در زمان مناسب است. در این باره باید یک فکر اساسی کنند تا مشکل کارگران گنبد برای همیشه حل شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مسائل و حوادث این روزها در چند شهر کشور و با بیان اینکه جنایت ایذه و اصفهان تکرار جنایت شیراز بود و همه این حوادث هم نقشه دشمن را روشن کرد، افزود: معلوم شد شعار آنان دروغ است و در طول تاریخ برای هیچ ملتی با کشت و کشتار، آزادی نیاورده‌اند.

وی بر حفظ عزت و اقتدار نیروهای امنیت‌آفرین تاکید کرد و با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف پلیس و نیروهای امنیتی است، ادامه داد: مماشات با آشوبگران تا حد آسیب به جان و مال مردم و نیروهای امنیت قابل قبول نیست وا نتظار داریم قوه قضائیه با حکم قاطع و عملی، مماشات با اغتشاشگران را پایان دهد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حوادث اخیر نشانگر آن است که دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به میدان آمده، افزود: تحریم‌های جدید و قطعنامه آژانس بر علیه ایران بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه همان‌طور که شهید دفاع‌مقدس جان خود را داد تا دشمن خبیث و ظالم نتواند وعده خود یعنی رسیدن به تهران و به ذلت کشیدن ملت را عملی کند، افزود: شهید امنیت نیز جان خود را برای امنیت و آسایش مردم فدا می‌کند که این فداکاری‌ها تجسم همه معارف اخلاقی نهفته در شهید و شهادت است.

این مسئول یادآور شد: هر چند شهادت عده‌ای از امنیت‌آفرینان و هموطنان، مردم را داغدار و دل‌ها را غمگین می‌کند اما نشانگر زنده بودن ملت و سربلندی است. چرا که خون شهید جریان‌ساز است و جامعه را زنده، بیدار و متحد می‌کند.

انتهای پیام
captcha