طرح نذر آب در یکی از روستاهای تویسرکان برگزار شد
کد خبر: 4100032
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

طرح نذر آب در یکی از روستاهای تویسرکان برگزار شد

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: پنجمین دوره برنامه نذر آب و ویزیت رایگان در روستای کنجوران سفلی از توابع شهرستان تویسرکان بخش قلقل‌رود به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

طرح نذر آب تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی هلال احمر همدان، مریم زبده، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان اظهار کرد: روستای کنجوران به‌عنوان روستای هدف طرح ملی نذر آب انتخاب و تمامی اهالی روستای کنجوران از خدمات ویزیت رایگان برخوردار شدند.

وی افزود: در این برنامه ۱۲ نفر از پزشکان عمومی و متخصص شهرستان‌های تویسرکان، ملایر، اسدآباد و نهاوند با استقرار در مدرسه ابتدایی روستا، اقدام به ویزیت رایگان اهالی روستاهای کنجوران علیا کنجوران وسطی و کنجوران سفلی کردند.

زبده یادآور شد: این پزشکان شامل پزشکان عمومی، ماما، اطفال، دندانپزشکی، اورولوژی، اپتومتریست، کاردرمانی و داخلی بودند، در این طرح داروهای رایگان بیماران به ارزش 30 میلیون تومان برآورد شده که داروها به بیماران تحویل شد.

وی با اشاره به توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان سه روستای کنجوران علیا، کنجوران وسطی، و کنجوران سفلی گفت: توزیع ۴۰۰ بسته غذایی آب، آب معدنی، بسته بهداشتی، ست نوزاد، اهدای سه دستگاه ویلچر به معلولان روستا نیز انجام شد، همچنین با خانواده جانباز روستای کنجوران دیداری انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با اشاره به کلنگ‌زنی شبکه تأمین آب روستا با حضور مسئولان شهرستانی و استانی اظهار کرد: در صورت تأمین منابع مالی و داوطلبی از خیرین و مؤسسات خیریه و... با توجه به هزینه‌های جمع‌آوری شده یکی از فازهای تأمین شبکه، ساخت منبع آب، لایروبی قنات روستا و یا حفر چاه انجام می‌شود که در این میان نیاز به همت خیرین، داوطلبان، مؤسسات خیریه و... است.

انتهای پیام
captcha