۱۵ میلیون خیر در جهان به صلیب سرخ کمک می‌کنند
کد خبر: 4099710
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

۱۵ میلیون خیر در جهان به صلیب سرخ کمک می‌کنند

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در ایران گفت: ۱۵ میلیون خیر در جهان داریم که به صلیب سرخ کمک می‌کنند.

صلیب سرخ

به گزارش ایکنا از زنجان عطا مرتضی‌دورانی رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در ایران شامگاه دیروز ۲۳ آبان در دیدار با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به مناسبت هفتاد و پنجمین سال‌روز تاسیس سازمان جوانان انجام شد، اظهار کرد: تعامل و همکاری با جوانان یک محرک انرژی‌بخش است.

وی ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سال تاسیس سازمان جوانان به اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر، یادآور شد: ۱۰ میلیون دلار بودجه به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با حوادث اختصاص داده خواهد شد.

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در ایران با بیان اینکه قرار است با استفاده از این بودجه و با حمایت‌هایی که انجام می‌شود از حوادث جلوگیری و برای مقابله با حوادث در ایران آماده‌تر شویم، اظهار کرد: ۱۵ میلیون خیر در جهان داریم که به صلیب سرخ کمک می‌کنند.

دورانی با اشاره به اینکه جوانان رکن اصلی هلال‌احمر هستند، تاکید کرد: همه تمرکز ما کمک به این قشر و اهمیت به ایده‌های آنهاست؛ چرا که متخصصان و کارشناسان آینده هلال‌احمر ایران هستند.

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال‌احمر در ایران، خاطرنشان کرد: اعضای جوانان همچنین می‌توانند به مهاجران کشورهای همسایه کمک کنند و ما نیز به عنوان فدارسیون بین‌المللی به شما کمک می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha