دانشگاهیان در مسائل روز جامعه ورود پیدا کنند
کد خبر: 4099667
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

دانشگاهیان در مسائل روز جامعه ورود پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انتظار ما از فعالان دانشگاهی، ورود به مسائل سیاسی روز استانی است که امیدواریم همکاری همه‌جانبه‌ای در این زمینه شکل گیرد.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۲۳ آبان‌ماه، در دیدار جمعی از دانشجویان اردبیلی اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پایش امور ادارات و سازمان‌ها راه‌اندازی شده که بی‌شک تحول عظیم و اساسی به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: انتظار ما از فعالان دانشگاهی ورود در مباحث و مسائل سیاسی و روز استانی است که امیدواریم همکاری همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم با مطالبه‌گری از مسئولان و استیضاح از مسئولان نسبت به تحقق اهداف مورد نظر برای رفع مشکلات و موانع استانی گام‌های جدی و اساسی برداریم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: گفت‌وگو و تخاطب در فضای دانشگاهی نیز از اهم مواردی است که در بسیاری از موضوعات می‌توان اقدامات اساسی برای طرح مطلب داشته باشیم و در این راستا جای هیچ نگرانی برای اعلام نظر وجود ندارد چرا که در این ارتباط حق موید ذاتی وجود دارد.

عاملی تصریح کرد: اهمیت به مسائل و مشکلات دانشجویان نیز از اهم مواردی است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد که یکی از این موارد موضوع خوابگاهی است که از مبادی رسمی پیگیری می‌شود و درصدد هستیم در اسرع وقت به تمامی اهداف خود در راستای خدمت همراه با رضایت به دانشجویان جامه عمل بپوشانیم.

برزگر دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه گفت: رسالت تشکلات دانشجویی در امر مطالبه‌گری مربوط به بحث انتصابات حاشیه‌ساز است که در این زمینه پیگیر موضوع هستیم.

وی گفت: عدم پاسخگویی در قبال وظایف و دخالت ناروا و خارج از صلاحت برخی در عزل و نصب‌ها مورد انتقاد است که در این زمینه توجه به مطالبات صنفی دانشجویان از اهم موارد قابل پیگیری است.

انتهای پیام
captcha