اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به 7 هزار دانش‌آموز نیازمند
کد خبر: 4097424
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به 7 هزار دانش‌آموز نیازمند

کمپین «این خانه، خانه‌ کرامت است و ما همه یک خانواده‌ایم» از سوی مؤسسه دارالاکرام راه‌اندازی و بسته‌های لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در قالب این کمپین به 7 هزار دانش‌آموز نیازمند اعطا شد.

خانه کرامتبه گزارش ایکنا، طی سال جاری طبق آئین هر ساله در سرآغاز سال تحصیلی، کمپین خرید لوازم تحریر برای بیش از هفت هزار کودک و نوجوان بورسیه شده در مؤسسه دارالاکرام با عنوان «این خانه خانه کرامت است و ما همه یک خانواده‌ایم» راه‌اندازی شد و در این طرح مشارکت‌های نیکوکاران شرکت‌کننده به صورت واریز وجه نقد برای تهیه بسته‌های لوازم تحریر و نوشت‌افزار از طریق استارت‌آپ به مهربانی و یا خرید لوازم تحریر و ارسال آن به نشانی مؤسسه در شعب 25 گانه داراالاکرام در بیش از 95 شهر ایران صورت گرفت.

مؤسسه دارالاکرام در این جشن مهربانی با خرید لوازم تحریر به ارزش ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز، کوشید طبق آئین هر ساله خود مانعی هرچند کوچک از سر راه تحصیل دانش‌آموزان بورسیه شده خود رفع ‌شود.

برآورد کلی از اجرای نهایی این کمپین عددی بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون تومان بود که یک میلیارد و 600 میلیون تومان از این مبلغ جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان بااستعداد و فاقد مراقبان اصلی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha