اجرای طرح احداث مدرسه در منطقه محروم هلیلان
کد خبر: 4095983
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

اجرای طرح احداث مدرسه در منطقه محروم هلیلان

مدیر گروه جهادی رضوان استان ایلام از اقدام این گروه جهادی برای اجرای طرح احداث مدرسه در مناطق محروم شهرستان هلیلان این استان خبر داد.

حسین سالاری‌مهر، مدیر گروه جهادی رضوان استان ایلام در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با فعالیت ویژه این روزهای این گروه جهادی اظهار کرد: با تعاملی که با آموزش و پرورش شهرستان هلیلان استان ایلام داشته‌ایم، در حال تکمیل پروژه‌های ویژه احداث چمن مصنوعی برای مدارس ابتدایی این شهرستان هستیم.

سالاری‌مهر ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که به جدیت پیگیری می‌کنیم، احداث مدرسه در شهرستان هلیلان است که هم‌اکنون نیز در مرحله تفاهم با آموزش و پرورش برای احداث یک مدرسه در سطح شهرستان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های مختلف گروه جهادی رضوان در ایام و مناسبت‌های مذهبی و ملی اجرا می‌شود که شامل برنامه‌هایی همچون توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، علمی، توزیع نوشت‌افزار و ... است.

مدیر گروه جهادی رضوان ایلام با بیان اینکه اغلب برنامه‌های این گروه جهادی در حوزه فرهنگی ارائه می‌شود، گفت: هم‌اکنون تعداد 20 نفر از فرهنگیان اعضای کادر اجرایی گروه جهادی رضوان را تشکیل می‌دهند که در مقاطع مختلف زمانی نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف محرومیت‌زدایی از محرومان اقدام می‌کنند.

سالاری‌مهر در پایان تصریح کرد: ارائه وسایل گرمایشی در فصول سرد سال و نیز اعطای وسایل سرمایشی در ایام گرم تابستان از دیگر خدماتی است که از سوی اعضای گروه جهادی رضوان به محرومان منطقه ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha