خدمت جهادی با اعزام زیارت‌اولی‌ها به مشهد مقدس
کد خبر: 4095133
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

خدمت جهادی با اعزام زیارت‌اولی‌ها به مشهد مقدس

گروه جهادی مکتب سلیمانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه گافر بشاگرد، تاکنون موفق به اعزام بیش از 200 نفر از مردم این منطقه به زیارت امام رضا(ع) شده است.

مشهد مقدسسیدحامد موسوی، مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه ویژه این گروه جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان هرمزگان اظهار کرد: گروه جهادی مکتب سلیمانی مدتی است که در منطقه محروم روستای آخران منطقه گافر بشاگرد مشغول محرومیت‌زدایی است و خدماتی از تعمیر سقف منازل گرفته تا ساخت مدرسه و رسیدگی به نیازمندان را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: روستای محروم آخران واقع شده در منطقه گافر بشاگرد از مناطق صعب‌العبور استان هرمزگان بوده و به همین دلیل بسیاری از شیعیان روستا اعم از پیر و جوان تاکنون توفیق زیارت حضرت علی‌ بن‌موسی‌الرضا(ع) را نداشته‌اند.

موسوی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و با حمایت خیران در زمستان سال گذشته این توفیق پیدا شد تا سهم اندکی در اعزام ۸۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس داشته باشیم و اولین گروه از زائران این منطقه راهی مشهد مقدس شدند.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران اظهار کرد: همچنین به توفیق الهی و با یاری خیران امسال نیز با استقبال بیشتری از سوی زیارت اولی‌ها مواجه شده و امام رضا(ع) توفیق داد تا در اعزام ۱۴۰ زائر زیارت اولی سهیم باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به ارادت اهالی روستا به شهید حاج قاسم سلیمانی، مسیر برگشت از زیارت امام رضا(ع)، از سمت شهر کرمان و با توقف دو ساعته برای زیارت مزار مطهر حاج قاسم انجام خواهد شد.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران بیان کرد: علاقه‌مندان و خیران می‌توانند در طرح‌های خدمت‌رسانی گروه جهادی مکتب سلیمانی مشارکت کرده و کمک‌های خود به شماره کارت ۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۱۷-۹۲۲۸ به نام گروه جهادی مکتب سلیمانی واریز کنند.

وی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان به خدمت‌رسانی برای محرومان می‌توانند با ارسال لینک عضویت گروه جهادی مکتب سلیمانی(قسم) به دوستان نیکوکار خود، آن‌ها را در ثواب فعالیت‌های این گروئه جهادی سهیم کنند.

لینک کانال گروه در واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/DKwr9CyO3l25rc4YwgZGFH

لینک کانال گروه در تلگرام:

https://t.me/gjms_ghasam

لینک کانال گروه در ایتا:

https://eitaa.com/gjms_ghasam

لینک کانال گروه در بله:

https://ble.ir

صفحه اینستاگرام:
@g.jahadi.ms.ghasam

https://www.instagram.com/p/CdEAZ4ZKvvb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

انتهای پیام
captcha