جنایت‌های آمریکا و اسرائیل آنها را به زوال خود نزدیک کرده است
کد خبر: 4093988
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

جنایت‌های آمریکا و اسرائیل آنها را به زوال خود نزدیک کرده است

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه جنایت می‌کنند، بیشتر به زوال خود نزدیک می‌شوند و برای تداوم ایستادگی همه باید گوش به فرمان رهبر عظیم‌الشأن باشیم.

ارزش های انقلاب اسلامیحجت‌الاسلام و المسلمین حسین موسوی، روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، بیان کرد: اصلی‌ترین دلیل گرایش مردم به دین و انقلاب اسلامی سرخی خون شهدا و جامعه ایثارگران بوده و قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا الگوی بزرگ مردم ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی برای تحقق عدالت در کشور است.

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان اردبیل، خاطر نشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه جنایت می‌کنند، بیشتر به زوال خود نزدیک می‌شوند و برای تداوم ایستادگی همه باید گوش به فرمان رهبر عظیم‌الشأن باشیم، لذا رهنمود‌های ایشان دوای درد همه بوده و هر مسئولی که به فکر مردم نباشد، با دست خویش خود را بیچاره می‌کند و کسانی هم که در حق شهدا ظلم می‌کنند، عاقبت بخیر نخواهند شد.

این روحانی انقلابی تصریح کرد: استکبار جهانی و برخی دشمنان داخلی بدانند این انقلاب ماندنی است و از بین نمی‌رود، لذا مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا پای آن ایستاده اند، دشمن خیال نکند ما از پا در آمده‌ایم، بلکه تا آخر محکم و استوار پای اعتقادات خود ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها وسط راه گول خوردند و از قطار انقلاب پیاده شدند و عده زیادی هم به یاران سیدالشهدا (ع) تأسی کردند و در راه اسلام جان خویش را تقدیم نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی اظهار کرد: امروز برای توسعه‌ کشور و فراهم آوردن شرایط زندگی مناسب و بهتر در جامعه، مقام معظم رهبری بزرگترین مطالبه‌گر کشور بوده و با روشنگری و ایستادگی از حامیان انقلاب اسلامی می‌خواهد تا در مقابل فرعونیان زمان پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارند.

وی گفت: نظام پایدار انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید امنیت بوده و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است.

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان اردبیل، با تاکید بر اهمیت اهداف مقدس شهدا، افزود: این اهداف الهی که شهدا به خاطر آن جان خود را خالصانه فدا کردند در طول سالیان شاهد آن بودیم که چه در داخل و چه در خارج از کشور، راه و آرمان‌های شهدا زنده تر و موجب پایداری و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام
captcha