اجرای طرح ارمغان مهر در شعب جمعیت هلال احمر اصفهان
کد خبر: 4093929
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

اجرای طرح ارمغان مهر در شعب جمعیت هلال احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اهدای هزار و 725 بسته لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس در مناطق محروم این استان در قالب طرح ارمغان مهر خبر داد.

طرح ارمغان مهر در هلال احمر اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اجرای طرح ارمغان مهر در شهریور و مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: به همت و مشارکت اعضای «داوطلبان و خیران»، امسال نیز همچون سنوات گذشته، طرح ارمغان مهر همزمان با ایام بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، در تمام شعب جمعیت هلال احمر استان اصفهان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح با یاری خداوند متعال، علاوه بر اهدای هزار و 725 بسته لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس در روستاها و مناطق محروم، به همت والای خیران و داوطلبان، پزشکان داوطلب نیز نسبت به ویزیت رایگان دانش‌آموزان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: این طرح در شهریور و مهرماه سال جاری در شعب جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال با مشارکت 168 داوطلب به اجرا درآمد و تعداد هزار و 725 دانش‌آموز بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک به ارزش بیش از سه میلیارد و 950 میلیون ریال دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha