آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مسجد جمکران برگزار شد
کد خبر: 4091896
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مسجد جمکران برگزار شد

آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور جمعی از مسئولان و خیرین در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

رضا پاینده، دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، رضا پاینده، دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران شب گذشته، 22 مهرماه، در جریان آیین گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور جمعی از مسئولان استانی، خیرین، قائم مقام و معاونان تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های کمیته صلح و سازش مسجد مقدس جمکران، گفت: این کمیته در طول دو سال فعالیت خود توانسته زمینه آزادی ۲۵۰ نفر از محکومان و زندانیان استان را فراهم کند.

وی با اشاره به آزادی چهار محکوم به اعدام در سال جاری بیان کرد: در سال جاری بیش از ۱۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی به همت خیران نیک‌اندیش استان و کمک‌های مسجد مقدس جمکران آزاد شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران افزود: در دو ماه گذشته و با آغاز به کار صندوق کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، خیران استان بیش از ۲۲۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان کمک کرده‌اند.

پاینده در پایان یادآور شد: خیران استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد از طریق شماره حساب ۶۶۲۷۸۵۲۱۹۴ با شناسه واریز ۹۰۴۷۲۶۰۱۷۱۰۳ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۹۱۹۴ به نام صندوق قرض‌الحسنه مسجد مقدس جمکران واریز کنند.

انتهای پیام
captcha