هتاکی فتنه‌گران به قرآن کریم نشانه دوری از خدا است
کد خبر: 4089900
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

هتاکی فتنه‌گران به قرآن کریم نشانه دوری از خدا است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر حرکات مذبوحانه در هتک حرمت به قرآن کریم، مقدسات، آتش زدن مساجد و... را نشانه بی‌ایمانی و دوری از خدا دانست و تصریح کرد: این حرکات محکوم است.

روح الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر امروز 13 مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در اجتماع فعالان قرآنی شهرستان ملایر در محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم در حسینیه سالار شهیدان خیابان بلال حبشی ملایر، اظهار کرد: طبق فرموده امام حسن عسکری(ع) ایمان به خدا و سود رساندن به مؤمنان دو کاری است که از آن بالاتر نداریم.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا منشأ همه کارهای خوب انسان است، افزود: عادت است که از آن بالاتر محبت و ارادت واقعی به اهل بیت از ایمان واقعی انسان سرچشمه می‌گیرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه ایمان به خدا باعث خدمت به مردم می‌شود، گفت: انسانی که به خدا ایمان واقعی دارد ترويج فرهنگ قرآن کریم و احیای آن در جامعه وظیفه ذاتی خود می‌داند و از مال و جان خویش برای قرآن هزینه می‌کند.

وی حرکات مذبوحانه در هتک حرمت به قرآن کریم، مقدسات، آتش زدن مساجد و... را نشانه بی‌ایمانی و دوری از خدا دانست و تصریح کرد: این حرکات محکوم است.

نجفی با اشاره به اینکه امروز جامعه قرآنی ملایر با اجتماع حرکات روزهای اخیر هتاکان به ساحت قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کند، افزود: طوماری نیز از سوی جامعه قرآنی امضا می‌شود که به دست مسئولان برسد تا برخورد جدی با عاملان و هتاکان به قرآن و مقدسات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای فریب خورده به بهانه حجاب و دفاع از حقوق مردم قرآن آتش می‌زنند، مسجد می‌سوزانند و به اصل ولایت فقیه اهانت می‌کنند، گفت: چرا عده‌ای خواص این روزها در قبال این حرکات اغتشاشگران سکوت کردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه ملت انقلابی ملایر در اجتماع امت رسول‌الله حرکات اغتشاش‌گران را محکوم کرد، گفت: جامعه قرآنی ملایر نیز امروز با این اجتماع هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما در پناه قرآن و خادم قرآن و اهل بیت هستیم و در این  راه باید گام برداشته و قلم بزنیم، گفت: ندای یا علی و یا حسین‌های ملت ایران انقلاب را بعد از 43 سال به پویایی رسانده و این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما از مال و جانمان در راه قرآن می‌گذریم  و همه خواصی که سکوت کرده و کسانی که به آسیاب دشمن آب ریختند را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم ما تا پای جان در دفاع از اسلام و قرآن خواهیم ماند.

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن محکوم کردن هتاکان ساحت مقدس قرآن کریم، گفت: بعد از فراگیری سرود سلام فرمانده فضا طوری دیگر شد، هر کس در مورد مسائل دینی صحبت می‌کرد و برای دشمن این سخت و سنگین بود.

وی ضمن ستودن حرکت جامعه قرآنی ملایر در این اجتماع با هدف محکوم کردن هتاکی به ساحت قرآن، گفت: قرآن بالاترین و بزگترین داشته همه ما است. 

وی بر استمرار و تشکیل جلسات قرآنی و شکل گیری جلسات بزرگ و مرکزی در سطوح بالا توسط جامعه قرآنی شهرستان ملایر تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باعث انسجام بیشتر فعالیت‌های قرآنی می‌شود.

بیگی نژاد همچنین به آغاز امامت امام زمان(عج) در نهم ربیع الاول اشاره کرد و افزود: شناخت جایگاه وجودی امام امری مهم و ضروری است، هر چقدر فهم و درکمان بالاتر می‌رود باید تبعیتمان نیز از امام زمانمان بالا برود. خانه‌های ما باید کانون مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی باشد، باید کانون‌های قرآنی و مهدوی را در شهرستان ایجاد کرد.

تلاوت آیاتی از سوره‌ مبارکه دخان توسط یکی از قاريان ممتاز و برجسته شهرستان ملایر، مداحی  یکی از مداحان برجسته شهرستان در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و محکومیت هتاکی به قران با دست نوشته ها و سر دادن شعارهای بر ضد اغتشاشگران و دفاع از قرآن و ولایت فقیه و امضای طومار جامعه قرآنی ملایر در برخورد با هتاکی به ساحت قرآن کريم و پذیرایی ناهار از برنامه‌های اجتماع فعالان قرآنی ملایر بود.

انتهای پیام
captcha