ضرورت جهاد تبیین درخصوص کارشکنی عوامل داخلی استکبار
کد خبر: 4089897
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:

ضرورت جهاد تبیین درخصوص کارشکنی عوامل داخلی استکبار

نماینده ولی فقیه در مازندران در یادواره ۴۰۰ روحانی شهید دیار علویان با بیان اینکه جهاد تبیین باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: کارشکنی‌های عوامل داخلی استکبار در دامن زدن به فتنه و آشوب در ایران اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران 13 مهرماه در یادواره ۴۰۰ روحانی شهید دیار علویان که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی حوزه و یاد و نام ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران، گفت: حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیر اسبق حوزه های علمیه مازندران در دوران خدمت در حوزه خدمات شایسته‌ای از خویش به یادگار گذاشتند. همچنین تألیفات ایشان منابع علمی مهمی برای حوزویان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه قدران تلاش‌های نیروهای امنیتی برای حضور میدانی و با درایت در مسئله خاموش کردن آتش فتنه ضد انقلاب هستیم، افزود: مردم با بصیرت به درستی نشان دادند در صف آشوبگران قرار نخواهند گرفت و فتنه‌گران رسوا شدند.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شهدا بهترین انسان‌ها و مصادیق بارزی هستند که دقیقاً خواست خدا را عمل کردند، تصریح کرد: شهدا عملاً به میدان رفتند و در راه عمل به دستورات خدا و قرآن شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت تکریم و تجلیل روحانیون فعال در بحث دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دستاوردهای مهمی که شهدای روحانی در زمان جنگ تحمیلی برای انقلاب تولید کرده‌اند را باید با کمک همدیگر به شکل مستند و دقیقی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: کارشکنی‌های عوامل داخلی استکبار در دامن زدن به فتنه و آشوب در ایران اسلامی باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام
captcha