آماده مقابله با رژیم صهیونیستی در حمایت از مسجدالاقصی هستیم
کد خبر: 4089770
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد:

آماده مقابله با رژیم صهیونیستی در حمایت از مسجدالاقصی هستیم

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد که این جنبش آماده است تا در هر زمانی برای حفاظت و حمایت از مسجدالاقصی به جنگ دشمن صهیونیستی برود.

به گزارش ایکنا، به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت و حمایت از مسجدالاقصی است.

وی افزود: نبرد شمشیر قدس به علت یورش‌های مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران به وقوع پیوست و این شمشیر همچنان آماده مقابله با دشمن است.

این رهبر فلسطینی اظهار کرد: نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد، دشمن به دنبال یهودی‌سازی قدس اشغالی است اما ملت فلسطین قاطعانه در برابر طرح‌‌های شوم صهیونیست‌ها و تلاش‌های آن‌ها برای یهودی‌‌سازی سرزمین فلسطین ایستاده است.

خالد البطش با تأکید بر ضرورت حضور گسترده و پر رنگ فلسطینیان در مسجدالاقصی، خواستار حمایت امت‌های اسلامی و عربی از مسجدالاقصی و مقاومت شهروندان قدس اشغالی شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت وجود تحرک مردمی گسترده در کرانه باختری و سرزمین‌‌های اشغالی ۱۹۴۸ جهت دفاع از هویت قدس اشغالی و ممانعت از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، از تشکیلات خودگردان خواست تا از اتحادیه عرب و سازمان ملل درخواست برگزاری نشست فوری در خصوص اقدامات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی را مطرح کند.

این رهبر فلسطینی تأکید کرد که صحنه‌‌های مربوط به نبرد شمشیر قدس و ضربات سخت مقاومت به اشغالگران همچنان در ذهن صهیونیست‌ها باقی مانده است.

انتهای پیام
captcha