فرمایشات رهبر معظم انقلاب مرز میان مردم و آشوبگران را مشخص کرد
کد خبر: 4089567
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
قالیباف در نطق پیش از دستور:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب مرز میان مردم و آشوبگران را مشخص کرد

رئیس مجلس با اشاره به فرمایشات حکیمانه و هوشمندانه روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: این بیانات یک‌بار دیگر مرز میان مردم و آشوبگران را مشخص کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 12 مهر، مجلس شورای اسلامی، با خیر مقدم به محضر رئیس جمهور اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان ایشان برای حضور در مجلس جهت معرفی و دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرارسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت؛ امام حسن عسکری (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

قالیباف در ادامه پیشاپیش آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را به آحاد مسلمین و شیعیان آن حضرت و به عموم عدالتجویان و حقیقت‌طلبان سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز گذشته در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری بیاناتی بسیار روشنگرانه در این شرایط حساس و سخنانی بسیار حکیمانه و هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

رئیس مجلس اظهار کرد: وظایف همه ما و مخصوصا جامعه مشخص شد و مسیر درست را برای همه علاقه‌مندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی روشن کردند و تکلیف همه ما مشخص است. امیدوارم که انشالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده‌سازی همین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کردند بایستیم و مثل گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام
captcha