انتقال فرهنگ دینی به نسل جوان با زبان هنر اثرگذار است
کد خبر: 4088905
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

انتقال فرهنگ دینی به نسل جوان با زبان هنر اثرگذار است

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تأکید بر لزوم ترویج مفاهیم و فرهنگ دینی با زبان هنر، گفت: انتقال فرهنگ دینی در نسل جوان با زبان هنر اثرگذار است.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، امروز، نهم مهر در اختتامیه یازدهمین دوره سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» که در سالن اجتماعات حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دوستداران امام حسین(ع) قبل از ورود به بهشت سیمای آن حضرت را می‌بینند و این دیدار آنان به طول می‌انجامد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج مفاهیم و فرهنگ دینی با زبان هنر، گفت: صاحبان هنر با قدم، قلم‌، بیان و هنر خود به ترویج معارف اهل‌بیت و بیان اهداف امام حسین(ع) گام بردارند.

چراغی با اشاره به اینکه در شرایطی که کار فرهنگی هم سخت است اما باید دانش‌آموزان و نسل جوان با زبان هنر با فرهنگ دینی آشنا شوند چراکه زبان هنر اثرگذار است، اضافه کرد: سوگواره «مَحرم مُحرم» فرصتی برای شناسایی استعدادهای هنری و ترویج معارف اسلامی است و ستاد اقامه نماز لرستان تلاش کرد به سهم خود در برگزاری این برنامه سهیم باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تقدیر و تشکر از کسانی است که در راستای نشر معارف اسلامی در قالب هنر تلاش می‌کنند، ادامه داد: ستاد اقامه نماز از هنرمندانی که در راستای ترویج اقامه نماز در جامعه صاحب ایده هستند حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha