هجمه‌های دشمن تنها با تفکر و بصیرت دفع می‌شود
کد خبر: 4088495
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

هجمه‌های دشمن تنها با تفکر و بصیرت دفع می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروز باید با استفاده از سلاح تفکر و بصیرت با هجمه‌های دشمن و ناهنجاری‌ها در داخل کشور مقابله کنیم.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۶ مهرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی اظهار کرد: در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا از ولایتمداری صحبت شده و کمتر وصیت‌نامه‌ای داریم که اطاعت از ولایت در آن نیامده باشد لذا امروز باید نسبت به ولی زمان توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: روزی دانش‌آموز ۱۳ ساله برای دفاع از کشور و ناموس خود با نارنجک زیر تانک رفت و امروز آن تانک همین فضای مجازی و ماهواره‌ها است که از نوجوان و جوان انقلابی انتظار می‌رود که در مقابل این فضا با آگاهی و تفکر بایستند.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: شهدا برای حفظ نظام، اسلام، انقلاب، ناموس و سرزمین رفتند و از جان خود گذشتند که این سرزمین و مردم بتوانند به حیات و پیشرفت ادامه دهند.

طالبی ادامه داد: شهدا و ایثارگران وظایف خود را انجام دادند اما وظیفه ما امروز برای تداوم نظام و انقلاب چیست؛ اهل شهید می‌توانند به تفکر، اندیشه و راه و ‌روش شهید عمل کنند و افرادی باشند که مسئولیتی دارند و پاسخگو هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما راه و رسم زندگی و رسیدن به کمال را آموختند، گفت: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس ما مشکلی برای حجاب و عفاف نداشتیم زیرا توصیه شهدا به مردم و ‌مسئولان این بود که با تفکر و ‌بصیرت جلوی ناهنجاری‌ها و ترویج فساد را بگیرید.

طالبی یادآور شد: برای هر صندلی که مسئولیتی در آن قرار گرفته ده‌ها شهید خون دادند تا ما بر آن صندلی تکیه بزنیم و شاید در برخی مکان‌ها نسبت به مشکلات مردم کوتاهی شده که کوچکترین کوتاهی، ما را از شفاعت شهید خارج خواهد کرد.

وی بیان کرد: امروز باید با استفاده از سلاح تفکر و بصیرت با هجمه‌های دشمن و ناهنجاری‌ها در داخل کشور مقابله کنیم.

انتهای پیام
captcha