مراسم شهادت امام رضا(ع) در ۲۳۰ هیئت مذهبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4088025
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

مراسم شهادت امام رضا(ع) در ۲۳۰ هیئت مذهبی برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم شهادت امام رضا(ع) فردا، پنجم مهرماه در سطح شهر و تمامی روستا‌های بیجار برگزار شد.

جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با دهه آخر صفر، مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد بیجار برگزار شده است.

وی به نقش کلیدی هیئت‌های مذهبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته‌اند که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی، برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه این شهرستان در سطح استان کردستان، بیشترین هیئت مذهبی را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان بیجار با داشتن بیشترین تعداد هیئت مذهبی در استان پیشتاز در عرصه دینی و مذهبی است.

وی در پایان یادآور شد: مراسم عزاداری دهه آخر صفر با سخنرانی امام جماعت مساجد و مدیحه‌سرایان اهل‌بیت(ع) برگزار شد و مراسم سوگواری شهادت امام رضا(ع) نیز فردا، پنجم مهرماه در 230 هیئت‌های مذهبی بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha