امنیت و آرامش مردم خط قرمز است
کد خبر: 4087278
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
استاندار کرمان:

امنیت و آرامش مردم خط قرمز است

استاندار کرمان با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز است و هیچکس با نا امنی مماشات نمی‌کند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه یگان‌‌های نظامی استان کرمان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: هفته دفاع مقدس آغاز دوران شرافتمندی است که ملت ایران کمتر مانند آن را دیده است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضروری است، گفت: دفاع مقدس روایت ملتی است که تنها در برابر دشمن ایستاد و مرور آن دوران ضرورت دارد. با توجه موقعیت جغرافیایی و سیاسی ایران و گوش به فرمان بودن مدیران ایران پیش از انقلاب، تمام ظرفیت‌های ایران در اختیار بیگانگان قرار داشت اما انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های دشمن را به هم ریخت.

استاندار کرمان ادامه داد: انقلابی اسلامی ایران نوای آزادی‌خواهی سر داد و برای دیگر کشورها الگو شد؛ پذیرش این اتفاقات برای دشمن سخت بود به همین دلیل به توطئه‌های مختلف روی آورد و زمانی که به نتیجه نرسید حمله نظامی را شروع کرد.

وی گفت: جنگ تحمیلی زمانی آغاز شد که آمادگی لازم در ایران وجود نداشت و ملت ایران تنها و غریب در برابر دنیا ایستاد. در تنهایی یاد گرفتیم که خودمان پیش برویم. ۸ سال دفاع مقدس تجربه بزرگی بود که به دشمن ثابت کرد دیگر با این ملت درگیر نشود.

فداکار با تاکید براینکه هر آنچه امروز داریم مدیون خون شهدا هستیم، افزود: همه گروه‌های مردم در جنگ حضور داشتند و مردانه ایستادند. امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و همان دوران ۸ ساله دفاع مقدس هستیم. امروز امنیت و آرامش مردم خط قرمز است و هیچکس با ناامنی مماشات نمی‌کند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه آمادگی دفاعی یک ضرورت و مهمتر از آن، حفظ و تقویت آمادگی دفاعی است، گفت: اطاعت محض از ولایت و کار خالصانه دو دلیل اصلی و رمز موفقیت در دفاع مقدس بود و امروز نیز رمز موفقیت است بنابراین باید آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha