آغاز مجدد فعالیت‌های روزانه مرکز قرآنی بانوان در حرم حضرت عباس(ع)
کد خبر: 4087261
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

آغاز مجدد فعالیت‌های روزانه مرکز قرآنی بانوان در حرم حضرت عباس(ع)

مرکز قرآنی بانوان در حرم مطهر حضرت عباس(ع) از آغاز مجدد فعالیت‌های روزانه این مرکز پس از پایان تعطیلات اربعین خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر عباسی، مرکز قرآنی بانوان وابسته به این حرم اعلام کرد: درهای این مرکز پس از تعطیلات اربعین به روی داوطلبان دوره‌های قرآنی باز خواهد بود.

منار الجبوری، مدیر مرکز قرآنی بانوان در حرم مطهر عباسی با اعلام این خبر تصریح کرد: پس از پایان تعطیلات اربعین و طبق برنامه پیشین، دفتر مرکز این مرکز در نجف صبح‌ها و عصرها پذیرای دانشجویان دوره‌های قرآنی خواهد بود.

وی افزود: مرکز قرآنی بانوان فعالیت‌های خود را با تمرکز بیشتر ادامه خواهد داد و مصمم است تا دوره‌های جدیدی را برای پذیرش تعداد بیشتر از بانوانی که مایل به فراگیری احکام تجوید قرآن هستند، ایجاد کند.

به گفته الجبوری ترتیب ثبت‌ نام داوطلبان بر مبنای زمان ارسال برگه‌های الکترونیک ثبت نام از سوی آن‌ها خواهد بود.

مدیر مرکز قرآنی بانوان افزود: این مؤسسه در راستای ارائه خدمات بیشتر به شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزش قرآنی خود، این دوره‌ها را به صورت رایگان برگزار می‌کند، از سویی امکانات حمل‌ونقل رایگان نیز برای بانوان داوطلب فراهم شده است.

حرم مطهر عباسی در مراسم اربعین امسال نیز خدمات زیادی به بانوان زائر ارائه کرد.

این خدمات شامل اجرای برنامه‌های قرآنی، برگزاری جلسات فرهنگی و آموزشی از قبیل آموزش قرائت صحیح سوره فاتحه و دیگر سوره‌های کوچک قرآنی و همچنین برگزاری جلساتی برای بررسی مسائل روز و انجام زیارت از جانب افرادی بود که توفیق حضور در مراسم اربعین امسال را نداشتند.

انتهای پیام
captcha