پوشش گسترده برنامه‌های دهه آخر صفر در 46 شبکه تلویزیونی و رادیویی
کد خبر: 4087186
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی اعلام کرد:

پوشش گسترده برنامه‌های دهه آخر صفر در 46 شبکه تلویزیونی و رادیویی

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، از پوشش گسترده برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر در 46 شبکه ملی و بین‌المللی خبر داد.

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، سید محمدرضا موسوی‌کیا، مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی اظهار کرد: برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر از 25 شهریور ماه آغاز شده و پوشش این برنامه‌ها با همکاری 46 شبکه ملی و بین المللی تلویزیونی و رادیویی، شامل هفت شبکه ملی، 28 شبکه بین المللی و برون‌مرزی و 11 شبکه رادیویی تا پایان دهه آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.  

موسوی‌کیا  گفت: شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، قرآن و شبکه افق، هفت شبکه سراسری صداوسیما است که در این ایام، ویژه‌برنامه‌های پوششی و تولیدی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را برای عموم مخاطبان پخش خواهد کرد و در حوزه بین‌الملل نیز طی همکاری با معاونت برون‌مرزی صدا و سیما و اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی، شبکه‌هایی همچون الکوثر، اصیل، ثقلین، الوالیه، الصراط، الایام، الانوار 2، المعارف، سحر آذری، سحر اردو، سحر کردی، الفرات، الغدیر، المیادین، الاشراق و المنار ویژه‌برنامه‌های این ایام را پوشش می‌دهند.

وی همچنین به هماهنگی با شبکه‌های رادیویی اشاره و بیان کرد: شبکه‌های رادیویی زیارت، جوان، معارف، نمایش، سلامت، تهران، قرآن، ورزش، ایران و رادیوهای استانی نیز برنامه‌های مناسبتی دهه آخر صفر را پوشش خواهند داد تا بستر گسترده‌تری برای بهره‌مندی عموم مخاطبان فراهم شود.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، درباره برنامه‌های تدارک دیده شده برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ملی و بین‌المللی گفت: در کنار پوشش گسترده برنامه‌های حرم مطهر رضوی، 28 برنامه تلویزیونی و 15 برنامه رادیویی برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مستند خادم، حسینیه ایران، ضیافت دوست، مستند تجلی، اقلیم هشتم، شب شعر حماسه واژه‌ها، باران نور، عمارت خانه خورشید، پناه پهلوان، خشت بهشت، مشهد من و باغ فیض از جمله برنامه‌های تولیدی و پوششی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دهه آخر ماه صفر است.

انتهای پیام
captcha