رژیم آل خلیفه برای خروج از انزوا به رژیم صهیونیستی پناه برده است
کد خبر: 4087035
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
جمعیت الوفاق بحرین:

رژیم آل خلیفه برای خروج از انزوا به رژیم صهیونیستی پناه برده است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین ضمن تأکید بر ناتوانی رژیم آل خلیفه از ایجاد پایگاهی مردمی در این کشور، تلاش حاکمان بحرین برای ارتباط با رژیم صهیونیستی را اقدامی برای مقابله با انزوا توصیف کرد.

 به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در گفت‌وگویی با این شبکه تأکید کرد: رژیم آل خلیفه شکست خورده و در بحران است و از این‌ رو به دنبال ارتباط با رژیم موقت صهیونیستی است. به گفته وی یهودی‌سازی منامه هویت اصیل پایتخت بحرین و تاریخ کهن اسلامی آن را محو خواهد کرد.

شیخ الدیهی تصریح کرد: رژیم بحرین در سطح سایبری با صهیونیست‌ها همکاری می‌کند؛ امری که منافع و امنیت مردم را تهدید می‌کند و از سویی به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی و قبیله‌ای با کشورهای همسایه است. به گفته وی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج‌ فارس را تهدید می‌کند اما این تلاش‌ها راه به‌ جایی نخواهد برد.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق افزود: رژیم در انزوای مردمی به سر می‌برد. به دلیل ترس از عقب‌نشینی آمریکایی‌ها از خلیج‌ فارس به دنبال جلب حمایت صهیونیست‌ها است.

وی تأکید کرد: تمام مردم بحرین از شیعه و سنی و پیروان دیگر ادیان و مذاهب با این اقدام مخالفت کرده‌اند. وی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را لکه ننگی بر چهره رژیم توصیف کرد.

 شیخ الدیهی در ادامه ضمن انتقاد از سرکوب و شکنجه زندانیان در زندان‌های رژیم آل خلیفه، انتخابات اخیر بحرین را نیز امری نمایشی توصیف و تأکید کرد: مردم بحرین با شجاعت تمام با توجه به تجربه پیشین پارلمان بحرین انتخابات اخیر را تحریم کرده‌اند؛ چرا که این انتخابات فقط یک نمایش رسانه‌ای است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نماینده ملت و نخبگان بحرین دانست.

انتهای پیام
captcha