توزیع ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4086732
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

توزیع ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از توزیع ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند نقاط مختلف کشور در قالب اجرای پویش «همکلاسی مهربان» خبر داد.

مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، آیین توزیع 15 هزار نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند استان فارس امروز، ۲۹ شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد وکیل شیراز برگزار شد.

مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در این مراسم گفت: پویش «همکلاسی مهربان» بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور تأمین لوازم‌التحریر و نیازمندی‌های دانش‌آموزان طراحی شده است.

وی با یادآوری اینکه این پویش سومین سالی است که در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود، بیان کرد: پویش «همکلاسی مهربان» از تیرماه امسال شروع شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم در این بازه زمانی حداقل ۵۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان کمتر برخوردار کشور قرار داده می‌شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اهداف پویش مذکور تصریح کرد: خود دانش‌آموزان محور این برنامه هستند و با کمک معلمان و خیرین و با حمایت‌های آموزش و پرورش و سپاه و سایر نهادها نسبت به جمع‌آوری منابع کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه لوازم‌التحریر توزیع شده در این پویش همگی تولید ایران هستند، اظهار کرد: دانش‌آموزان گام دوم انقلاب  به این بلوغ فکری رسیدند که باید از لوازم‌التحریر ایرانی استفاده کنند چون این لوازم از کارگاه‌های تولیدی همین استان فارس تهیه شده است که به رونق تولید و اشتغال‌آفرینی کمک می‌کند.

باستان با تصریح اینکه در این پویش به نقطه‌ای رسیدیم که بخشی از تصاویر روی لوازم‌التحریر متناسب با فرهنگ انقلابی و اسلامی و برگرفته از اماکن مذهبی و تصاویر شهدا است، گفت: برخی از تصاویر موجود روی لوازم‌التحریر در بازار متناسب با فرهنگ انقلابی و روحیه دانش‌آموزان گام دوم انقلاب نیست لذا تمام تلاش شده است که در این پویش از تصاویر متناسب با فرهنگ انقلابی، ملی و مذهبی ما استفاده شود.

انتهای پیام
captcha