برگزاری دوره آموزشی میدانی دانش‌آموزان اردبیلی در قالب طرح دادرس
کد خبر: 4085763
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

برگزاری دوره آموزشی میدانی دانش‌آموزان اردبیلی در قالب طرح دادرس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری کاربینی میدانی به صورت عملیاتی (دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به دانش آموزان) در طرح ملی دادرس با حضور دانش آموزان خبر داد.

طرح ملی دادرسبه گزارش ایکنا از اردبیل، عز‌ت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، 24 شهریورماه، در جمع خبرنگاران اردبیلی اظهار کرد: طرح آموزش عملی امداد و کمک‌های اولیه با هدف آموزش مباحث امدادی، تربیت و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده‌های آنان در حوزه امداد و نجات برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش، عینی سازی و ارائه اطلاعات از طریق بصری و کسب تجربه در فضای شبیه سازی شده در فراگیری بیشتر و یادآوری برای ماندگاری بیشتر، بسیار موثر و مهم است، اضافه کرد: کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس در قالب چهارمین دوره طرح ماه نشان و بامشارکت سازمان جوانان و امدادونجات اجرا می شود.

این مسئول اظهار کرد: این برنامه های آموزشی شامل ارزیابی مصدوم، احیای قلبی و ریوی، پانسمان، بانداژ، حمل مصدوم و اطفای حریق به صورت عملی برای کل حاضرین با حضور مربیان برگزار شد.

ضربی با بیان اینکه این برنامه با حضور دانش‌آموزان 33  مدرسه به صورت استانی در شعب جمعیت برگزار شد، ادامه داد: بازدید از واحد آنست و امکانات تیم واکنش سریع و انجام عملیات راپل توسط تیم وا‌کنش سریع استان از دیگر برنامه های این کاربینی بود.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha