مراجعه ۶۳ نفر با علائم مشکوک کرونا در سمنان
کد خبر: 4085531
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

مراجعه ۶۳ نفر با علائم مشکوک کرونا در سمنان

بر اساس اطلاعات گرفته شده از ستاد مقابله با کرونا، ۶۳ نفر با علائم مشکوک کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های استان سمنان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه ۶۳ نفر با علائم مشکوک کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، بر اساس آمارهای اخذ شده از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به شب گذشته، 22 شهریور، ۶۳ نفر در سراسر استان سمنان با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به روزهای قبل کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین تعداد مراجعان با علائم کرونایی بالاخره به زیر ۷۰ نفر رسید که این خبر خوبی برای استان سمنان است هر چند مسئولان هشدار می‌دهند که نباید عادی انگاری کرد.

از این تعداد مراجعه چهار تست کرونا، مثبت اعلام شده که نسبت به ابتدای هفته کمتر است و اما متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در استان سمنان جان خود را از دست داده که نشان می‌دهد این بیماری همچنان قربانی می‌گیرد.

در این بازه زمانی همچنین یک نفر بستری شد. تعداد مبتلایان به کرونا در استان سمنان طی ۲۴ ساعت اخیر نسبت به هفته قبل کاهش نسبی داشته اما نباید عادی انگاری کرد.

یادآور می‌شود هم اکنون چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.

رنگ بندی جدید کرونایی نشان می‌دهد که وضعیت به جز سرخه و آرادان در دیگر نقاط استان سمنان به سمت تثبیت شدن می‌رود. هم اکنون شهرستان‌های شاهرود، میامی، دامغان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت زرد کرونایی هستند و سمنان آبی است.

شهرستان‌های سمنان، گرمسار، میامی و مهدی‌شهر در وضعیت زرد هستند اما این به معنای تمام شدن کرونا و سهل‌انگاری و عادی‌انگاری در ارتباط با رعایت بهداشت، ماسک، فاصله‌گذاری  نیست.

انتهای پیام
captcha