تجلیل از مقام شهدا،‌ پاسداشت ارزش‌ها است
کد خبر: 4084879
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

تجلیل از مقام شهدا،‌ پاسداشت ارزش‌ها است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران در حقیقت پاسداشت ارزش‌ها، شرافت‌ها و خوبی‌ها است.

جهاد کشاورزی اردبیل

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، ۲٠ شهریورماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به شعار سال هفته دفاع مقدس «ما مقاوم هستیم» افزود: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: پیشرفت کنونی کشور حاصل از خود گذشتگی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بوده و با برگزاری هرچه با شکوهتر آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رشادت‌های این عزیزان برای نسل جوان می‌بایست به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، از مدیران دستگاههای اجرایی درخواست کرد تا شرایطی را فراهم بیاورند که از ایثارگران در این هفته به نحو احسن تجلیل شود، چرا که رزمندگان زیاده خواه نیستند ولی نباید به باد فراموشی سپرده شوند.

گفتنی است؛ تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ، دیدار از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، غبار روبی مزار شهدا و ایجاد غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha