یادواره‌های شهدا و انتصاب یک مسئول
کد خبر: 4083942
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
جهاد و مقاومت در هفته

یادواره‌های شهدا و انتصاب یک مسئول

در هفته‌ای که گذشت اتفاقات متعددی در عرصه جهاد و مقاومت روی داد که به اختصار مروری داریم بر آنچه در این حوزه گذشت.

به گزارش ایکنا، در هفته‌ای که گذشت اتفاقات متعددی در عرصه جهاد و مقاومت روی داد که به اختصار مروری داریم بر آنچه در این حوزه گذشت.

انتصاب مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سردار محمد قاسم ناظر به عنوان مدیرعامل جدید موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد. سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از زحمات و خدمات علی‌اصغر جعفری مدیرعامل پیشین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر و سردار محمدقاسم ناظر را به‌عنوان مدیرعامل جدید موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی کرد.

پویش «همسفر من»

پویش سراسری «همسفر من» به نیابت از شهدای مدافع حرم در آستانه برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) آغاز شد.

دبیرخانه پویش «همسفر من» با اعلام آغاز طرح پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا اعلام کرد: زائران اربعین حسینی(ع) می‌توانند، با شرکت در پویش «همسفر من» به نیت پیاده‌روی با یاد یک شهید مدافع حرم، معنویت و حلاوت این سفر عاشقانه را دوچندان کنند.

یادواره‌های شهدا و انتصاب یک مسئول

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مجمع ضمن تأکید بر فعالیت‌های اقتصادی شفاف در مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر گفت: خدمات این سازمان باید به ایثارگران ارائه شود و برای شفاف‌سازی باید خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود در سامانه سجایا ثبت شود.

یادواره‌های شهدا و انتصاب یک مسئول

یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر

یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر به همت سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در این مراسم پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صحبت کردند و از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

یادواره‌های شهدا و انتصاب یک مسئول

بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور

مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد. سردار حسین اشتری فرمانده فراجا در این مراسم به ذکر نکاتی پیرامون وقایع انقلاب اسلامی و نقش 17 شهریور در روند انقلاب توضیحاتی داد.

انتهای پیام
captcha