«لحظه دیدار» منتشر شد + نماهنگ
کد خبر: 4083640
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
با محوریت اربعین؛

«لحظه دیدار» منتشر شد + نماهنگ

«لحظه دیدار» نماهنگ جدید مرکز مأوا است که با محور قرار دادن اربعین، عشق یک خانواده کشاورز را به ابا‌عبدالله(ع) نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا، نماهنگ مذهبی «لحظه دیدار» کاری مشترک از مأوا و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، منتشر شد. داستان این کار درباره خانواده کشاورزی است که برای رفتن به راهپیمایی اربعین پول خود را جمع می‌کنند تا در نهایت به این سفر مشرف شوند.

نماهنگ «لحظه دیدار» فقط به موضوع اربعین نظر ندارد بلکه سبک زندگی ایرانی اسلامی موضوع دیگری است که در قالب یک کار خانوادگی مورد توجه قرار می‌گیرد. نحوه روایت و انیمیشن هم به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا مخاطب کودک و نوجوان بتواند با  اثر ارتباط برقرار کند.

خوانندگی این نماهنگ را محمدحسین پویانفر بر عهده داشته و شعر آن را سیدجواد پرئی سروده است. کارگردانی «لحظه دیدار» نیز بر عهده رسول گورکانی است و حسین فرزندی تهیه این اثر مذهبی را بر عهده دارد.

در این راستا پویش «لحظه دیدار» نیز با موضوع اربعین خانوادگی برپا شده است. علاقه‌مندان به حضور در این پویش با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ می‌توانند آثار خود را که شامل عکس، دلنوشته، خاطرات، فیلم و… است را به لینکی که دریافت می‌کنند، ارسال کنند.

مرکز اوج وابسته به سازمان اوج است. این مرکز چند سالی است به صورت جدی در عرصه موسیقی ورود کرده و آثار خوبی نیز در این حوزه منتشر کرده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا نباتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۰
0
1
خيلي عالي
احسنت بر سازندگان چنين اثر زيبا و فاخري
captcha