زنده نگه داشتن نام شهدا؛ راهبردی حقیقی و ضروری برای جامعه
کد خبر: 4083609
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

زنده نگه داشتن نام شهدا؛ راهبردی حقیقی و ضروری برای جامعه

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر ابهر گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا؛ راهبردی حقیقی و ضروری برای جامعه است.

شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، روح‌الله دودانگه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ابهر ظهر امروز، ۱۵ شهریور، در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانان انقلابی است که با تاسی از امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا توانستند اتفاقی مهم برای کشور عزیزمان رقم بزنند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یادآور شد: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر می‌توانیم زمینه‌ساز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید باشیم.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف دوران دفاع مقدس، متذکر شد: از آنجایی که نسل جوان و نوجوان ما دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌‌اند، مسئولان موظف هستند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به هفته گرامیداشت دفاع مقدس پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس را به این نسل و مردم شهید پرور منتقل کنند.

دودانگه با اشاره به فعال بودن موزه دفاع مقدس در ابهر، متذکر شد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و تبیین اهداف دفاع مقدس می‌توانیم از ظرفیت موزه دفاع مقدس شهرداری ابهر واقع در پارک پردیس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان شهرمان بهره ببریم.

به گزارش ایکنا، در این جلسه ضمن همفکری اعضای جلسه، پیشنهادات و نظرات برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارائه شد و برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت شهرداری ابهر مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha