واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات امروز مقاومت
کد خبر: 4083228
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات امروز مقاومت

جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی عملیات تیراندازی امروز به یک اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی را پیامد اقدامات رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، جنبش حماس عملیات تیراندازی در غور الاردن را تأیید و آن را اقدامی قهرمانانه از سوی جوانان انقلابی در کرانه باختری علیه نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان دانست.

حازم قاسم، سخنگوی این جنبش در سخنانی گفت: این عملیات در چارچوب واکنش مستمر مردم فلسطین به جنایات اشغالگران به ویژه جنایات علیه مسجدالاقصی انجام می‌شود.

قاسم تأکید کرد: مردم فلسطین در کرانه باختری با مرحله جدیدی روبرو هستند که عنوان آن تداوم و تشدید مقاومت در همه اشکال آن در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان است و تا زمانی که اهداف مردم فلسطین برآورده نشود، مقاومت هم متوقف نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم تأکید کرد که عملیات قهرمانانه بعدازظهر، پاسخی طبیعی و مشروع به اشغالگری و تشدید جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین است.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای عملیات غور الاردن را یکپارچه‌سازی و گسترش دایره مقاومت توصیف کرده و از توده‌های مردم در قدس، نقب، کرانه باختری و مناطق اشغالی خواست تا اقدامات مقاومتی خود را شدت بخشند.  

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، در تیراندازی به اتوبوس ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان 90 نزدیک غور الاردن، هفت سرباز زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha