سردار ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد
کد خبر: 4083207
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

سردار ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

سردار محمدقاسم ناظر با حکم سرلشگر محمد باقری؛  رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش ایکنا، آیین تکریم و معارفه‌ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز یکشنبه 13 شهریور برگزار شد.

در این  مراسم  با سردار بهمن کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از زحمات و خدمات علی‌اصغر جعفری مدیرعامل پیشین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر و سردار محمد ناظر را به‌عنوان مدیرعامل جدید موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی کرد.

سردار کارگر با برشمردن اهم برنامه‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دوره جدید به لزوم توجه به اقشار مختلف به‌ویژه توده مردم اشاره کرد و افزود: با توجه به نخبگان این عرصه، موزه دفاع مقدس به موزه مردمی و با حضور همه اقشار جامعه تبدیل شود.

از سوابق سردار محمد قاسم ناظر می‌توان به فعالیت‌های متعدد در کنار شهید سرلشگر احمد کاظمی در دوران دفاع مقدس و همچنین خدمات گسترده فرهنگی  به‌ویژه در امر ساخت و گسترش موزه‌های مفهومی در رابطه با حوزه نشر معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین عضویت هیئت مدیره موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد.

سردار ناظر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته برنامه‌های خود را به لزوم تقویت محتوایی موزه با برنامه‌های متنوع و جدید، استفاده هرچه بهتر از توانمندی‌های جوانان و تدوین تقویم فعالیت‌های موزه به صورت روزشمار برشمردند.

جعفری مدیرعامل سابق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود به رشد 64 درصدی مخاطبان داخلی و رشد 80 درصدی مخاطبان خارجی موزه اشاره کردند.

سردار ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

انتهای پیام
captcha