ثبت‌نام ۵۰ معلم قرآن یزدی برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی
کد خبر: 4079840
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

ثبت‌نام ۵۰ معلم قرآن یزدی برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد گفت: تاکنون ۵۰ نفر از سطح استان متقاضی عضویت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به اتحادیه کشوری معرفی شدند.

بیمه معلمان قرآنیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اتحادیه قرآنی، محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد با اشاره به عضویت مربیان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: با توجه به اینکه متأسفانه سهمیه بیمه استان هنوز استفاده نشده، تمام همّ و غم خود را برای ثبت‌نام مربیان قرآن استان یزد در صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر که متولی آن اتحادیه کشوری است، به کار بسته‌ایم.

شایق با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ نفر از سطح استان متقاضی عضویت در این صندوق بودند و به اتحادیه کشوری معرفی شدند، ادامه داد: سایر مربیان و کادرهای اجرایی مؤسسات تا پایان ۱۴۰۱ فرصت دارند، تقاضای خود را به اتحادیه قرآنی استان اعلام و سپس نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد اظهار کرد: برای ثبت‌نام بیمه اجتماعی در گام نخست، تکمیل اطلاعات درخواستی و ارسال اسکن عکس‌های ۴*۳ متقاضیان بیمه از طریق پیا‌م‌رسان واتساپ به شماره  ۰۹۹۰۱۷۷۱۳۱۰ کفایت می‌کند.

شایق ادامه داد: مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن می‌توانند فعالان قرآنی مؤسسه خود را اعم از کادر اداری، حافظان، قاریان و... را بنابر نیاز و صلاحدید خود برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی معرفی کنند تا پس از تأیید و تکمیل مدارک به عضویت این صندوق درآیند.

شایق اضافه کرد: جلسات خانگی سطح استان به منظور تجهیز کلاس‌ها و تقویت برنامه‌های آموزشی خود می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی این صندوق بهره‌مند شوند. این جلسات باید در سامانه اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده باشند و سپس اتحادیه استان، فعالیت این جلسات را مورد بررسی قرار داده و تأیید می‌کند و بازدیدهای لازم انجام می‌شود و در آن هنگام جلسه خانگی مورد نظر می‌تواند متقاضی دریافت این تسهیلات باشد.

انتهای پیام
captcha