چهارمین «نشان ارادت» از امشب پخش می‌شود + فیلم
کد خبر: 4079286
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
توسط شبکه دوم سیما

چهارمین «نشان ارادت» از امشب پخش می‌شود + فیلم

فصل چهارم نشان ارادت که ابراز ارادت چهره‌های هنری، سیاسی و اجتماعی به امام حسین(ع) است از امشب از شبکه دوم پخش می‌شود.

پویان هدایتی، تهیه‌کننده برنامه «نشان ارادت» در گفت‌و‌گو با ایکنا خبر داد و گفت: پخش سری چهارم این برنامه با اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمدعلی بای از امروز شنبه 29 مرداد در شبکه دو آغاز می‌شود. «نشان ارادت» هر روز ساعت 17:30 روی آنتن می‌رود و ساعت 24 همان روز، تکرار آن پخش خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ابراز ارادتی به امام حسین(ع) است. در این کار تلاش شده به دور از کلیشه‌های رایج این ابراز از زبان هنرمندان و دیگر چهره‌های اجتماعی و سیاسی بیان شود. برای رسیدن به این خواسته نیز پژوهش‌های مفصلی صورت گرفته تا نتیجه دلخواه حاصل شود. البته عکس‌العمل مخاطبان نشان می‌دهد در رسیدن به این خواسته توانسته‌ایم به موفقیت لازم دست یابیم.

هدایتی ادامه داد: در قسمت نخست، میرطاهر مظلومی مهمان برنامه است و روز یکشنبه و دوشنبه پویا امینی و سیروس همتی در آن حضور دارند. در برنامه «نشان ارادت» مهمان‌ها از ارادت خود به سیدالشهدا(ع) می‌گویند و روایت خود از توسل به امام حسین(ع)، خاطرات مختلف ایام عزاداری، راهپیمایی اربعین و ... را بیان می‌کنند.

وی افزود: در سری جدید برنامه، علاوه بر چهره‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و ... مردم معمولی هم حضور دارند. همچنین بخشی از برنامه به معرفی آئین‌ها و مناسک عزاداری اقوام مختلف کشورمان اختصاص دارد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: ساختار و شکل ظاهری «نشان ارادت» نسبت به قبل تغییر کرده و علاوه بر دکور، دارای هویت بصری و آیتم‌های متفاوت و متنوع است. فصل چهارم «نشان ارادت» در گروه معارف شبکه دو سیما و با مشارکت ستاد عتبات عالیات ساخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha